STRONA GŁÓWNA > WYCIECZKI SZKOLNE

WYCIECZKI

Rok szkolny 2014/2015

Wycieczki piesze, rowerowe i autokarowe nie są dla nas nowością. Wystarczy tylko wyjść za szkołę i już mamy przed oczyma przepiękną okolicę z rezerwatem przyrody "Uroczysko Jary".
Na rowerach możemy odwiedzić wiele ciekawych przyrodniczo
i historycznie miejsc, jednak zdarzają się nam i dalsze wycieczki, które odbywamy autokarem lub pociągiem.

W pilskim muzeum

5 grudnia 2014 roku uczniowie klasy pierwszej, drugiej i trzeciej nasze szkoły wyjechali na wycieczkę do Muzeum Okręgowego w Pile na wystawę pt. Pamiątki z podróży – Elżbiety Dzikowskiej i Tony Halika na krańcach świata. Celem wyjazdu było zwiedzenie wystawy ze zbiorów Muzeum Podróżników im. T. Halika oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu. Na wystawie zaprezentowano pamiątki, eksponaty zgromadzone przez polskich podróżników po fascynujących zakątkach świata. Dzięki tej wystawie mogliśmy przybliżyć w inny sposób sylwetkę naszego patrona, powtórzyć wiadomości które posiadamy .Wystawa cieszyła się dużym zainteresowaniem młodego pokolenia.

GALERIA

Na basenie

Idziemy na wycieczkę do lasu

7 października 2014roku uczniowie klasy III wybrali się na wycieczkę do lasu. Dzieci zabrały ze sobą przewodniki roślin i zwierząt, lornetki i aparat fotograficzny. Wspólnie obserwowaliśmy jesienne drzewa, krzewy, rośliny .Rozpoznawaliśmy je po liściach, wyszukiwaliśmy w przewodnikach i nazywaliśmy kwiaty, krzewy, drzewa. Trasa naszej wycieczki doprowadziła nas nad jezioro w Górznej, gdzie z nowo wybudowanej wieży obserwacyjnej i pomostu uczniowie podziwiali piękno naszej okolicy. W drodze powrotnej był czas na wyścigi i inne zabawy z koleżankami i kolegami.
Bezpośredni kontakt z naturą, pomoże rozbudzić wrażliwość młodego człowieka na jej piękno i ukształtować właściwą postawę wobec przyrody.

GALERIA

Szkoła Podstawowa
w Górznej

"Szkołą z Klasą"

Copyright © 2005 by Versinon. Wszystkie prawa zastrzeżone.